уторак, 8. децембар 2015.

ЈА САМ ГОРАЖДЕВАЦ !!!! Српски народ поново нападнут на Косову и Метохији!

Дана 7. децембра 2015. године око три часа ујутру арбанашка лица извршила су више напада на подручје српског села Гораждевца близу Пећи. Гораждевац је српско село са 220 кућа и 700 становника и једно је од највећих насеља у којима живе Срби у Метохији. Том приликом срушено је спомен обележје жртвама НАТО пакта током бомбардовања Савезне Републике Југославије 1999. године, спомен обележје деци страдалој у терористичком нападу у Бистрици  (августа 2003) и запаљен је аутомобил Србољуба Колашинца и спаљена трафика породице Вукашиновић.

Није то био једини напад на српска подручја. Арбанаси су извели још један напад овог пута на српске породице које живе у селу Србобран у општини Исток. У том селу живе четири српске породице. Продавница српске породице Симоновић је нападнута зато што у тој породици живи двоје српске деце и циљ је протеривање свих Срба.
Студентска канцеларија у Косовској Митровици покренула је преко социјалних мрежа акцију под називом "Ја сам Гораждевац", поводом последњих напада на Србе у Метохији. Желели бисмо да сви они Срби која су стављали заставу Француске на својим профилним сликама на Фејсбуку и саосећали се жртвама у Паризу, ставе натпис и слику "Ја сам Гораждевац" и тиме пруже подршку свом народу.

Рад наше браће из организације СТУДЕНТИ ЗА ИСТИНУ пратите на фејсбук страници https://www.facebook.com/StudentiZaIstinu/. Борите се за истину о српском народу! Сви заједно до победе!













Нема коментара:

Постави коментар