четвртак, 3. јул 2014.

Моје име је СОКО!

Здраво свима. Хоћу да вам причам о себи. Имам потребу да кажем ко сам. Знам. Тешко је поверовати да ћу говорити истину, јер ко данас у опште говори истину незнанцима који су спремни да верују у све само не у оно о чему им се прича. Ево могу да кажем да сам млад. Настао сам спонтано. Моралност и поштење су имена која ме красе, за себе волим да кажем да сам јако амбициозан и да верујем у доброту, пријатељство и подржавам све племените вредности које красе људе. Оживела ме је успаваност људи, поготво омладине која је заборавила своје корене, традицију, која је заборавила како да се понаша према свом окружењу, животињама да буде хумана и да воли своју земљу. Млад сам, нов сам, па људи желе да ме упознају. Предрасуде о мени су на дан мог рођења биле толико велике да их у толикој мери нисам очекивао. Прилазили су људи са разним питањима. "Да ли је ово неки националста", "Која партија је твоја" "Шта се крије из маске добрице и земљољубца". Био сам шокиран. Све време сам причао о томе да постојим да ујединим младе, да песмом, игром, глумом и спортом пробудим и оживим њихов успавани дух да воле себе, своју традицију, културу, да буду поштени као преци, да једноставно буду Срби, а готово ми нико није веровао. Гледајући људе, причињава ми се да се плаше да буду Срби. Када неко поносно изговори "Ја сам Србин" гледају га са подсмехом, упоређују са фашистима, говоре да је прошлост небитна и да је битна будућност. Гледајући ову садашњност, садашњост која заборавља прошлост страхујем у какву ћемо будућност упловити. Желим да се млади сећају, то је један од разлога зашто постојим. Да поштују традицију, богате културе, воле се међусобно и што је најбитније да буду људи отвореног ума и срца.
Иза мене не стоји нико други до младих људи, чија идеја хрли ка племенитом циљу, ка спајању, дружењу, повезивању управо младих. Моја политика је љубав, слога и разумевање, а ту универзалну политику ширићу на све људе, који кад схвате њен смисао живеће спокојно. Маска не постоји, ја јесам земљољубац, што културним манифестацијам буди друге. Знам. Тешко је веровати. Јасно ми је да ми и даље не верујете. Дозволи те ми само једно, да вам о мени говоре дела која ћу чинити, придружите ми се и посматрајте чуда која сећајући се на прошлост заједно стварамо у будућности. Ви сте Ја, без вас ништа сам. Отворите заборављене душу и пусти ме унутра. Дозволите да вас крила традиције носе у будућност. Моје име је СОКО организација и данас желим да сутра буде срећно.
Старешинство
Српске омладинске културне организације
''СОКО''

Погледајте још:
Буђење!

Нема коментара:

Постави коментар